donderdag 17 januari 2013

In het Bos


 Weer op pad geweest om de vogels van eten te voorzien en hier thuis, buiten,  zitten alle huisjes propvol met voer en er staan nog 2 schalen met zaad en brood op het schuurdak. Lekker druk hier, Meeuwen, Tortelduiven, Duiven,  Koolmeesjes, Merels, Pimpelmeesjes, 2 Spreeuwen en zelfs een Roodborstje komt steeds langs en dat in de binnenstad, het lijkt wel of ik in het bos woon, zoooooooo gaafff !! :-D

Was al een tijdje niet op mijn blog geweest en zie dat er weer het een en ander veranderd is, grrrrrrrrrrrr, kan m'n foto's op een of andere manier niet meer rechtsstreeks v/d pc uploaden, moet eerst alles op Picasa zetten, wat een toestand zeg, :-O
Kan de 1e 2 foto's groot zetten en de rest lukt maar niet, vreemd en vervelend !! Nou dan maar is "uitvogelen" hoe dat opgelost kan worden, dus nu maar even een paar foto's, hopelijk kan ik er later meer bij voegen.















1 opmerking:

  1. Je hebt weer mooie foto's geplaatst. Ik kan nog altijd rechtstreeks van de PC foto's op mijn blog zetten, gek dat het bij jou niet meer gaat. Maar wat ik niet meer kan, mij aanmelden als ik een blog wil volgen, dan krijg ik altijd "not found, error 404"
    Fijn weekend en groetjes, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen