zondag 3 juli 2011

Wilde Bloemen, Beestjes & Vogels

Wat foto's die ik vrijdag & zaterdag na het werk heb geschoten. Zitten wat foto's bij van vogels die ik tegen kwam en nou juist de telelens voor nodig had !! Kan die lui van die winkel wel k...., grrrrrrrrr, De wet van Murphy natuurlijk weer he, pffffff en roofvogels heb ik de laatste paar dagen plenty gezien, tis om te gillen !! En hazen ook veel zien rond rennen en die zijn zo leuk !!

Vandaag weer een nieuw stukje beschermt natuur ontdekt, haha nog geen 3/4 km hier vandaan !! En ja hoor eindelijk genoeg Waterjuffers, maar wind dus dat zat een beetje tegen, de beste toch maar geplaatst, tis een primeur he :-) Tot m'n grote frustratie zie ik ineens een blauw vogeltje, gelijk geklikt, hij staat erop en daar is alles mee gezegt, kan beter niet meer gaan, tot die telelens binnen is, grrrrrrrr

Hopelijk is alles een beetje fatsoenlijk, want kreeg een spriet in mijn oog toen ik de waterjuffers op de foto a/h zetten was, met als gevolg een wazig oog, dat is echt irritant met foto's maken en bekijken en bewerken !!
Peace Karla


DIT IS NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID EEN PIMPELMEES !!

MUSJE

VRIJDAGAVOND KWAM IK EEN SLANG TEGEN !!

OPGEZOCHT WAT VOOR SLANG HET IS,  EEN RINGSLANG HEEFT EEN GELE BAND IN ZIJN NEK EN RONDE PUPILLEN, ZO TE ZIEN HEEFT DEZE SLANG DAT, DUS ZAL HET EEN RINGSLANG ZIJN NEEM IK AAN.








DE JONGE GANZEN HADDEN WEER VLIEGLES :-)


VRIJDAGAVOND ZONSONDERGANG IN DE EEMPOLDER.

WILDE BLOEMEN





























DEZE IS LILA & BLAUW !!



HET BABY FUUTJE WORDT AL GROOT, ZAT HELAAS OOK VER WEG  :-(

DEZE ROOFVOGEL KIJKT ZO GRAPPIG ACHTEROM EN HIJ ZAT ZO VER WEG !!






OVERAL WEER MEERKOETEN OP HET NEST

HIER WAREN ZE AL GEBOREN OF MOET IK UIT HET EI ZEGGEN :-)




1 opmerking:

  1. de meeste zijn toch goed karla..
    schiterende landschap en de zwanen.
    je hebt je best wel gedaan weer..
    fijne dag groetjes rini

    BeantwoordenVerwijderen