woensdag 21 mei 2014

LENTE, Deel 7

Begin Mei naar de Oostvaarders Plassen gegaan na lange tijd, daar ben ik me rot geschrokken, maar daarover later meer. Al met al was ik er snel weer weg !! Wel wat foto's van Paarden gemaakt, stonden wat ver weg, maar zag een Paard steigeren dus klikken maar, zag thuis pas waar hij mee bezig was of probeerde, hihi

Liepen schattige veulentjes, jammer dat ze zo ver weg stonden. In een wei kwam ik ook al Paarden tegen die aan het spelen waren of zo.

De Fuutjes waren er nog alle 4 en nu nog steeds trouwens, gelukkig !!



SOLDAATJE







STAARTMEESJE


NATUURLIJKE KUNST


KONICK PAARDEN

VEILIG MIDDEN IN EEN BEEKJE AAN HET BROEDEN

DAGPAUWOOG







KOEKOEKSBLOEM








3 EIEREN EN ZE ZIJN ALLEMAAL UIT GEKOMEN, ZAG IK V/D WEEK


KIEVITS JONG

BABY MEERKOET, ZE BLIJVEN SCHATTIG  OM TE ZIEN




PRET IN DE WEI


EVEN DE VLEUGELTJES STREKKEN

EN VOLOP GRUTTO TIJD








1 opmerking:

  1. Karla, het is weer een prachtige lente serie. Jij houdt ook van de lente, dat zie je aan je foto's. Niet leuk dat je - denk ik het minst - minder leuke ervaringen bij de Oostvaarders Plassen heb opgedaan. Ik kreeg vroeger altijd de Nieuwsbrieven, maar heb ze afgezegd omdat ik er toch niet naartoe kom. Beetje ver van hier vandaan. Ik wens je een fjn weekend, groetjes Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen