donderdag 18 augustus 2011

Weer is een Update'tje, Langeboschmeer, Veendam

Gisteren naar Veendam geweest, Sonja had me uitgenodigd om samen een dagje op stap te gaan. Het is een reuze gezellige dag geworden, werd reuze gastvrij ontvangen en het klikte gelijk met Sonja en haar man, ook reuze aardig !!
Veel Ganzen gezien en mijn lievelings Ganzen ook, de Nijlganzen, die zijn zo schattig !! Maar ja de Canadezen zijn ook geweldig en de andere ook, dus eigenlijk zijn het allemaal m'n lievelings Ganzen, hihi.
Afijn, we doen het nog een x over, dus binnenkort weer naar het noorden, reuze leuk !!

Hier alvast wat foto's die ik heb gemaakt, bleek dat m'n zonneklep verkeerd om zat, haha, moesten er wel om lachen, lekker stom van mij, maar de foto's zijn gelijk een stuk beter. Heb nu ook beter de instellingen door, dus het gaat de goede kant op !! :-)

Groeten & Peace Karla 

KOKMEEUW

NIJLGANS






LANDING MISLUKT




KIJK IS IN MIJN MOOIE BLAUWE OGEN !!






DIT IS EEN KOPPEL, IS HET NIET GEWELDIG !!












HIEP HIEP HOERAAAAAAAA


BABY KWIKSTAART

VOOR PAMPUS LIGGEN, HAHA

ZIE JE HEUS WEL !!








PRACHTIGE KLEUR OGEN HEBBEN DE NIJLGANZEN !!

BEETJE LUI

EVEN GYMMEN




WORDT ER SCHEEL VAN, VAN DAT GRAS SPRIETJE, HIHI



VISDIEFJE MET VISJE :-)





LUNCH MEE VOOR ONDERWEG





1 opmerking:

  1. hoi karla
    sow wat een mooie serie heb je gemaakt
    vooral de portretjes van de ganzen zijn erg mooi.,
    prachtig he als ze met zijn allen vertrekken dat geluid vind dat schiterend..
    fijne dat je een gezellige dag had met sonja
    groetjes rini

    BeantwoordenVerwijderen