zondag 21 augustus 2011

Langeboschmeer, Deel 1

Natuurlijk heb ik nog veel meer foto's van het dagje Veendam, dus nog een stel uitgezocht en zie hier het resultaat :-)
Sommigen heb ik bewust zacht gehouden, want altijd scherp maakt vaak ook hard, vooral bij baby dieren, is dat soms niet mooi, is mijn mening, met het wit v/d Zwanen ben ik ook nog a/h worstelen, erg moeilijk om dat goed te krijgen, maar ja, mooi is mooi en het zal wel een keer lukken !!

Groeten & Peace, Karla








CANADESE GANS

MEEUW




PUBER ZWAAN

PUBER ZWAAN

PAPAAAAAA

PA ZWAAN









FAMILIE ZWAAN

PA ZWAAN MET 2 KOTERS



VADER EN ZOON OF IS HET DOCHTER ??






CANADESE GANS


MULTI CULTI  :-)

NIJLGANS

RODE LIBELLE

LIBELLE

NEON KEVERTJE

HIER WORDT NIET VEEL OP GEZETEN, OP DEZE BANK

GIJSJE


SOEPEEND NOEMEN ZE DEZE, NOU HEB HEM LIEVER ZO, DAN IN DE SOEP, HAHA

WORDT ER SCHEEL VAN !!



PUNK









MENEER OF MEVROUW KRAAI, WILDE OOK WEL EVEN POSEREN






2 opmerkingen:

  1. hoi karla
    een mooie serrie
    zit met breede smile te kijken
    vooral naar die depri-lopende nijlgansjes..
    prachtig vastgelegt
    het wit moet je een beedje inschatten
    valt er nog bij toeval veel zonlicht op
    dan is 2stops onderbelichten goed,
    valt er minder fel licht op dan kun je tot 1 stop onderbelichten
    dat is dat knopje waar een + en - bij staan dan de -kant gebruiken.. letop als je stevig onderbelicht dat je het knopje weer goed zet anders doe je de volgende keer met minder goede gedachten aan mij je fotos terug kijken omdat ze dan te donker zijn..
    mijn staat als ik niet op de m fotograveer standaard op -0.3

    groetjes rini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zet hier een mooie serie neer Karla. Ook je andere foto's zijn het bekijken meer dan waard.
    Het is wel duidelijk wat je favoriete dieren zijn ;)

    Groet,

    René Vos

    BeantwoordenVerwijderen