zaterdag 16 maart 2013

ZONNNNNNN

Tot m'n grote ergenis kan ik via Firefox niet meer inloggen op mijn blog, al een hele tijd niet trouwens, ook kan ik niet reageren op andere blogs, dus nu maar is een andere browser geprobeerd en ja hoor kan gewoon inloggen, grrrrrrrrrr. Heel vervelend, gebruik Firefox al jaren, al m'n favoriete websites en blogs staan daar verzameld en op de browser die ik nu moet gebruiken heb ik daar niets aan dus, heellllllllll lastig !!

Dietmut ben dol op je fractals, ben daar ook wel is mee bezig geweest, kan je de leukste dingen van maken, heb ook dat progje ervan, super gaaf !!

Van de week was ik is vrij toen de zon scheen, dus de Polder in getogen in de mobiele schuilhut, dik aangekleed want koud was het zeg !!
Helaas nog geen Grutto of Tureluur gezien, kan toch niet lang meer duren dat ze terug komen, geweldig is dat dan, weer volop leven in de polders en dan over een tijdje al het jonge grut wat er dan weer komt. De Futen waren al volop a/h sjansen en nesten aan het bouwen, zo leuk om te zien :-D Ben 4 Scholeksters tegen gekomen, dus daar zijn er al een paar van, helaas te ver in de weide voor een goede foto.

Verwacht ook de Zwaluwtjes al snel terug, die zijn zo schattig, vooral als ze jongen hebben en ze die voeren op een hek of zo, kan je ook gave foto's van maken !!

Heb ondanks dat het nog niet zo druk is toch nog wel wat leuke foto's kunnen maken, kan niet kiezen dus zet ze er maar allemaal op die ik leuk vindt, haha, o.a.  Boomklevers in diverse posities, wat sjanzende Futen in het avond zonnetje en Grauwe Ganzen druk heen en weer vliegend, have fun !! :-D


FAZANT, VROUWTJE















KRAKEENDJE





DRUK AAN HET SJANZEN DE FUTEN, HIER IN HET AVONDZONNETJE







Geen opmerkingen:

Een reactie posten